MET SENDWICH

DIGITAAL BESTELLEN EN BETALEN

Alle leerling beschikken over een persoonlijke digitale portemonnee waarmee zij hun bestellingen betalen. De leerlingen kunnen op deze digitale portemonnee eenvoudig geld opladen door het inscannen van QR-cheques die ze op het secretariaat kunnen aankopen. Gewoon inscannen en hop... het staat erop! Ook integratie met Payconiq is voorzien voor zover de school daar een account heeft aangemaakt.

DE SCHOOL IS DIRIGENT

De school bepaalt de leverancier(s) en het aanbod uit de gerechten die de leveranciers aanbieden en enkel die gerechten kunnen de leerlingen aankopen. Daarbij kan ook gerust een mix aangeboden worden afkomstig van verschillende leveranciers. de school bepaalt vrij de verkoopprijs (een percentage vragen bovenop de eenheidsprijs van de leverancier). De school bepaalt ook op welke dagen ze een levering wil.

LEVERANCIERS NAAR KEUZE

De school kan werken met één of meerdere leveranciers naar keuze uit de lijst van de aangesloten leveranciers. Uw huidige leverancier zit er misschien ook al tussen.

FOUTIEVE AFHALING UITGESLOTEN

De enige resterende taak voor de school is om bij afhaling van de gerechten de persoonlijke QR-code van de leerlingen in te scannen om de geldigheid van de bestelling te controleren. Op die manier zijn foutieve afhalingen nagenoeg uitgesloten.

TIJDWINNENDE OPLOSSING

De school heeft geen werk meer voor de opname van de bestellingen. Dit doen de leerlingen namelijk gewoon eigenhandig met hun smartphone (zowel op Apple als op Android-toestellen). In de webmodule van de schoolorganisatie kan de verantwoordelijke de binnenkomende bestellingen visualiseren.

LEVERINGEN OP TIJD

De leverancier ontvangt via zijn Sendwich® console bovendien realtime alle geplaatste bestellingen en kan al sneller starten met de productie. Hierdoor is hij sneller klaar en kunnen de leveringen op tijd gebeuren.