MET SENDWICH

EENMALIGE INSTELLINGEN

De leverancier stelt éénmalig zijn menu samen (naam, ingrediënten, opties, allergenen, prijs,...). De organisaties die zich gekoppeld hebben aan deze leverancier kunnen uit deze lijst die gerechten selecteren die ze willen aanbieden aan hun eindgebruikers.​​ De leverancier kan aanduiden welke dagen (en tussen welke uren) ze actief zijn, alsook hun verlofdagen instellen. Deze informatie is ook voor de aangesloten organisaties beschikbaar. Op deze dagen kunnen de eindgebruikers dan ook geen bestelling plaatsen. 

INTEGRATIE EN SAMENWERKING

De leverancier ziet van alle aangesloten organisaties belangrijke informatie zoals bijvoorbeeld welke verlofdagen zij hebben ingesteld zodat ze hiermee eveneens kunnen rekening houden, de contactgegevens van de verantwoordelijken binnen de organisatie. Indien bepaalde gerechten niet voorradig zijn, kan de leverancier via zijn Sendwich® console deze gerechten op inactief zetten, zodat de eindgebruiker deze (tijdelijk) niet meer kan bestellen.

BESTELLINGEN GEBUNDELD EN REALTIME

De leverancier ziet in zijn Sendwich® - console de bestellingen realtime binnenkomen. Hierdoor krijgt hij al snel een inzicht op de grootte en de aard van de bestellingen en kan hij desgewenst al starten met de productie en is hij uiteindelijk sneller klaar. Indien nodig kan hij dan nog extra mankracht inschakelen om alle bestellingen verwerkt te krijgen of eventuele bijkomende goederen aan te kopen of af te bakken.

BETERE INSCHATTING STOCK

Er kan in principe tot 2 maanden in de toekomst besteld worden. Eventuele wijzigingen aan de kalender van de organisatie kunnen deze bestellingen terugdraaien waarbij de transactie automatisch wordt geannuleerd. De leverancier kan ook steeds aangeven wanneer gerechten niet meer voorradig zijn of slechts in een beperkte oplage besteld kunnen worden. Zodra dit punt bereikt, kunnen de eindgebruikers deze gerechten niet meer bestellen. 

GLOBALE AFREKENING

De betalingen van de eindgebruikers aan de organisatie gebeuren vanaf een digitale portemonnee. De leverancier zal dan ook enkel moeten afrekenen met deze organisatie en niet (meer) met de eindgebruiker. In een handig overzicht kunnen één of meerdere leveringen gebundeld worden in een globale afrekening.

Per organisatie kan periodiek (dagelijks, wekelijks, ..) een overzicht worden getrokken van de openstaande prestaties en als bijlage gebruikt worden bij de facturatie.

CHATDIENST

Er is een chatdienst tussen de leverancier en de organisatie zodat alles goed kan overlegd worden.