FAQ

buiten deze FAQ nog steeds een vraag? stuur ons gerust een berichtje!

IK WIL OP HET SENDWICH®-PLATFORM, WAT NU?

Ga naar 'contact' en vul het contactformulier in. Wij nemen zo snel mogelijk met u contact op voor de volgende stappen!

IN WELKE TALEN KAN DE APP INGESTELD WORDEN?

Sendwich® is in 3 talen beschikbaar, namelijk: Nederlands, Frans en Engels

KUNNEN ER GEGEVENS VERLOREN GAAN?

Alle services worden nauwlettend 24u/7d gemonitord door het IT-bedrijf BizzPro uit Machelen. Zij zorgen ervoor dat Sendwich® in optimale conditie blijft en beantwoordt aan de jongste beveiligingsprotocollen. Alle transacties die binnen Sendwich® gebeuren worden uitgevoerd op de centrale server die op diverse locaties wordt geback-upt. 

Down-time wordt tot een absolute minimum herleid en services worden bij voorkeur 's nachts uitgevoerd zodat niemand er last van heeft.

Kortom, het IT gebeuren van Sendwich® is in goede handen.

IS SENDWICH EEN APP?

Niet helemaal. Sendwich® is een platform waar de 3 partijen op zijn aangesloten (leverancier, organisatie, eindgebruiker). De leverancier en de organisatie werken online met een WEBplatform waar ze alle nodige instellingen kunnen doen en een globaal overzicht hebben van alles wat er rond hen gebeurt. De eindgebruiker daarentegen werkt met een mobiele app waarmee hij zijn bestelling kan plaatsen, een overzicht heeft van al zijn transacties, geld kan opladen, en zoveel meer.

WIE KAN ER GEBRUIK MAKEN VAN SENDWICH?

Sendwich® is bedoeld voor alle soorten organisaties (scholen, bedrijven, jeugdorganisaties, sportcomplexen,...), leveranciers en eindgebruikers. Je kan als eindgebruiker pas bestellen via Sendwich® als uw organisatie ook op het Sendwich®-platform is aangesloten. 

WAT KOST SENDWICH?

Aan de organisaties vragen wij een maandelijks bedrag voor de opvolging. De leveranciers betalen echter een klein percentage op hun verkopen. Werken met Sendwich® is zeker geen risico! Verkoopt u niets, dan heeft u ook geen kosten.

KAN IK NA HET BESTELLEN NOG STEEDS MIJN BESTELLING AANPASSEN OF ANNULEREN?

De organisatie stelt - in afspraak met de leveranciers - een afsluittijd in. Bestellen, annuleren of wijzigen van een bestelling kan dus steeds gebeuren voor deze afsluittijd bereikt is, waarbij de financiële transacties en dito digitale portemonnee automatisch worden aangepast.

KAN IK MIJN ACCOUNT OPZEGGEN WANNEER IK WIL?

Ja, dat kan! Aan het gebruik van Sendwich® is geen periode verbonden. Natuurlijk vragen we wel dat u met uw gekoppelde leverancier/organisatie op voorhand contact opneemt zodat zij tijdig op zoek kunnen gaan naar een nieuwe partner. 

WAT STAAT ER VERMELD BIJ DE GERECHTEN?

Bij elk gerecht staat het volgende vermeld:

- de ingrediënten

- allergenen

- vegetarisch of niet

- eenheden

- prijs