Omzetstijging bij de leverancier

  • Het team van Sendwich® bezoekt een groot deel van de bedrijven en scholen uit uw regio. Hierdoor is een bundeling van diverse bestellingen mogelijk en wordt het voor u als leverancier economisch interessant om ook deze organisaties te kunnen bedienen. Op die manier dalen de leveringskosten per eenheid immers spectaculair. Door deze gestructureerde manier van bestellen - in combinatie met het feit dat werknemers van bedrijven doorgaans een groter bedrag spenderen aan hun middaglunch - is een belangrijke omzetstijging te verwachten.

​​​​​

  • Aangezien Sendwich® uw administratief werk enorm verlicht kan u deze extra omzet gemakkelijk realiseren. Door de efficiëntere tijdsindeling heeft u immers meer tijd beschikbaar om de eigenlijke gerechten te bereiden.

​​

  • Door de manier waarop u in de Sendwich® cloudtoepassing actief kan inspelen op de beschikbare voorraden, kan u tijdig aangeven wanneer bepaalde gerechten niet meer aangeleverd kunnen worden. De eindgebruikers worden dan realtime in hun keuze beperkt en kunnen een andere keuze maken.

​​

  • Aangezien u snel zicht krijgt op de binnenkomende bestellingen (of het uitblijven ervan) kan u met vertrouwen uw voorbereidingen hierop afstemmen. Zo kan u bijvoorbeeld meer of minder broodjes afbakken of slaatjes bereiden. Dit resulteert in minimale overschotten op het einde van de rit, hetgeen netto winst betekent.

Kortom, omzetstijging op een dienblad aangeboden!