PRINCIPE SENDWICH

De onafhankelijke, tijdbesparende oplossing voor de dagelijkse problemen rond de bestelling, de bereiding en de verdeling van de middaglunch op school en op kantoor

  • Het brengt 3 partijen samen op één uniek cloudplatform.

    • De leverancier = de broodjeszaak naar keuze​

    • De organisatie = de school of het bedrijf

    • De eindgebruiker = de klant = de leerling of de werknemer

​​

 want samenwerken ... dat betekent SAMEN werken.

  • Sendwich® onderscheidt zich van alle andere bestel-APP's door de eindgebruiker niet te laten communiceren met de leverancier, maar de organisatie als centrale schakel toe te voegen.​​

​​

  • De organisatie wordt als het ware de dirigent van het gebeuren. Zij bepaalt het aanbod én het leveringsmoment en tegelijkertijd heeft ze een globaal overzicht over wie wat besteld heeft en regelt periodiek alles af met de leverancier, volledig digitaal uiteraard. 

​​

  • Er kan in principe tot 2 maanden in de toekomst besteld worden. De organisatie bepaalt in afspraak met de leverancier het standaard leveringsuur alsook de bijhorende afsluittijd aka tot hoe laat er besteld kan worden.

​​

  • Indien bepaalde gerechten niet voorradig zijn, kan de leverancier via zijn Sendwich® console deze gerechten op inactief zetten, zodat de eindgebruiker deze (tijdelijk) niet meer kan bestellen.

​​

  • De organisatie schiet zelf nooit geld voor. Alle eindgebruikers  beschikken namelijk over een persoonlijke digitale portemonnee waarmee zij hun bestellingen betalen. De eindgebruikers kunnen op deze digitale portemonnee eenvoudig geld opladen door het inscannen van QR-cheques die ze bij de organisatie kunnen aankopen. Gewoon inscannen en hop... het staat erop! Ook integratie met Payconiq is voorzien voor zover de organisatie hierbij een account heeft.

​​

  • De eindgebruiker behoudt via zijn APP een overzicht van alle transacties en bestellingen. Wijzigingen en/of annuleringen kunnen nog tot aan de afsluittijd gebeuren en indien de organisatie een verlofperiode instelt worden alle geplaatste bestellingen automatisch teruggedraaid en teruggestort op de digitale portemonnee. Volledig automatisch!

​​

  •  De leverancier ontvangt via zijn Sendwich® console bovendien realtime alle geplaatste bestellingen en kan al starten met de productie. Hierdoor is hij sneller klaar en kunnen de leveringen op tijd gebeuren.  

  • Het afhalen/ontvangen van de gerechten kan heel eenvoudig en foutloos dmv de ingebouwde scanfunctie. De klant laat hierbij zijn persoonlijke QR code inscannen en de organisatie ziet automatisch wie de persoon is en wat deze besteld heeft. Ontbreekt er iets, dan kan het gerecht eenvoudig teruggestort worden. 

  • Periodiek zal de leverancier een factuur opstellen op naam van de organisatie voor de afrekening van de geleverde bestellingen. 

IMG_0278.JPG

MET DEZE APP BESTEL IK RAP MIJN VERSE HAP