De schakel tussen
organisaties en
leveranciers

Stel je voor: Jouw werknemers of studenten zitten op school of achter hun bureau op het werk en krijgen honger. Alleen hebben ze geen zin om in de kantine lang te staan aanschuiven én weten ze niet eens of er iets naar hun zin tussen zit. Ervaar jij dit ook zo? Dan is Sendwich dé ideale oplossing. Met slechts enkele kliks bestellen jij en je collega’s een overheerlijke lunch bij een leverancier naar keuze: het platform bundelt automatisch bestellingen, waarna het deze naar de leverancier toe communiceert, die op zijn beurt de levering kan afronden en gebundeld komt leveren op een centraal punt. Individueel bestellen en betalen -> 1 gegroepeerde levering. It’s as simple as that!

En niet alleen voor hongerige studenten of medewerkers is Sendwich een efficiënte oplossing, ook voor de scholen, bedrijven én leveranciers brengt het cloudplatform ‘rust’. Zo kunnen ondernemingen en scholen de keuzemogelijkheden zelf afbakenen, waardoor administratieve rompslomp zoals het met pen en papier noteren van bestellingen of het doorgeven van foutieve orders vermeden wordt. Het resultaat: leveranciers krijgen een duidelijk overzicht van wat waar en wanneer geleverd moet worden. Een win-win-win!

Lees meer

Werking van de app

Bestel je jouw lunch via Sendwich, dan kan dat eenvoudig en efficiënt met slechts enkele kliks op de (digitale) knop via onze app. De opties zijn divers, maar bedrijven en scholen kunnen de keuzemogelijkheden ook afbakenen. Kies waar, wat en wanneer jouw medewerkers of studenten via het online platform kunnen bestellen en laat alles gebundeld leveren.

Demo ontvangen
Mobile landscape-portrait foto
Sien De Vriese: Founder van

Sendwich

“De onafhankelijke, tijdbesparende oplossing voor de dagelijkse problemen rond het plaatsen van de bestelling, de bereiding en de verdeling van de middaglunch op school en op kantoor”

Sendwich, ontstaan uit frustratie

Sendwich is ontstaan uit een frustratie waar ik, bezieler van en drijvende kracht achter Sendwich, tijdens mijn schoolperiode tegenaan liep. Zo was een broodje bestellen tijdens de lunchpauze steeds een hele opgave: lang wachten, enkel met cash kunnen betalen, foutief doorgegeven bestellingen… Er bleef nog maar weinig tijd over om te ‘ontspannen’ tijdens de pauze.

En niet alleen voor mij en mijn medestudenten zorgde dat voor frustraties, ook de school zelf werd belast met heel wat meer administratief werk.

Bestellingen werden met pen en papier genoteerd, er werden fouten gemaakt, lijsten moesten worden opgesteld en tegen deadlines worden aangeleverd… Waardoor leveranciers door gebrek aan de juiste informatie dan weer in de problemen kwamen. Een vicieuze cirkel, die niet alleen bij scholen, maar ook bij bedrijven een probleem vormt.

Om dat probleem tegen te gaan, bedacht ik Sendwich: een digitaal platform waar zowel scholen, bedrijven, als leveranciers zich op kunnen aanmelden voor een eenvoudiger bestelproces van maaltijden.

Neem contact op