Sendwich voor

Leveranciers

Als leverancier ben je vaak slachtoffer van de slecht georganiseerde bestellingen van scholen en bedrijven. Orders komen onvolledig of te laat binnen, waardoor je initieel gevraagde gerechten niet kan leveren.

Dankzij Sendwich krijg jij je bestellingen op tijd en gestructureerd binnen, waarna je aan de slag kan en je levering op het gewenste tijdstip kan doen. Op zoek naar nieuwe klanten? Ook daar helpt Sendwich je bij.

Op zoek naar extra klanten?

Kan jouw business wat punch gebruiken? Sendwich helpt je nieuwe partners vinden, al dan niet in de buurt, waaraan jij kan leveren. Zo geef jij jouw business een boost.

Verkoop je maaltijden en gerechten aan organisaties in je buurt

Plan demo

Eenmalige instellingen

Wie zich als leverancier bij Sendwich aanmeldt, moet slechts eenmalig al zijn gegevens (openingsuren, verlofdagen, informatie over de zaak), inclusief het menu (naam, ingrediënten, opties, allergenen, prijs... ) ingeven. Zijn er bepaalde gerechten plots niet meer beschikbaar? Deze kan je realtime tijdelijk onbestelbaar maken.

Integratie en samenwerking

Niet alleen klanten kunnen informatie van hun leverancier terugvinden, ook de leverancier krijgt cruciale informatie over zijn klanten doorgespeeld: wanneer zijn ze gesloten? Wie zijn de verantwoordelijken binnen het bedrijf? Welke zijn de contactgegevens? Zijn er bepaalde gerechten niet beschikbaar, dan kan de leverancier deze via de Sendwich console tijdelijk op inactief zetten.

Bestellingen gebundeld en in realtime

Wanneer bedrijven of scholen hun medewerkers of leerlingen een bestelling laten plaatsen, worden alle bestellingen afzonderlijk in een duidelijke lijst geplaatst vooraleer deze aan jou als leverancier wordt bezorgd. Zo heb jij meteen een duidelijk overzicht over de te leveren gerechten.

Beter stock inschattingen

Een duidelijk aangeleverde lijst met bestellingen zorgt meteen ook voor een duidelijk overzicht van de ingrediënten die je nodig hebt om het order volledig af te ronden. Zo kan jij de juiste bestellingen plaatsen zodat je voldoende op stock hebt voor het bereiden van de gerechten.

Globale afrekening

Dankzij Sendwich kan je eenvoudig een globale afrekening maken voor je gekoppelde organisaties. Deze kunnen vervolgens het verschuldigde bedrag in één keer voldoen. Geen afzonderlijke betalingen en dus ook geen onzekerheid.

Chatmogelijkheid tussen jou en de organisaties

Is er een issue dat je graag naar je partner escaleert? Via Sendwich kan je als leverancier ook contact opnemen met de scholen en bedrijven die een bestelling bij je hebben geplaatst. Zo kunnen vragen of opmerkingen rechtstreeks met elkaar worden besproken.

Verhoog je omzet met Sendwich

Het Sendwich-team gaat ook zelf langs bij bedrijven en scholen in jouw buurt. Op die manier maken ze niet alleen kennis met het platform, maar ook met jou als potentiële leverancier. En daar stopt het niet, want wie zich als leverancier bij Sendwich aansluit, kent ook nog heel wat andere voordelen.

Gemakkelijk extra omzet realiseren

Dankzij overzichtelijke bestellingen wordt de bereidingstijd van bestellingen fors ingekort en bespaar je heel wat tijd.

Actief inspelen op de beschikbare voorraden

Het platform geeft je zich op potentiële nieuwe klanten in jouw buurt, waardoor je routes voor leveringen kan uitstippelen en in één teug bij verschillende klanten een

Voorbereiden en minimale overschotten

Doordat je duidelijk zicht krijgt op populaire gerechten én op de hoeveelheid bestellingen die er dagelijks binnenkomt, wordt het makkelijker om je stock te bepalen en in te schatten welke je bestellingen je al dan niet moet bijplaatsen.

Voorbereiden en minimale overschotten

Kom je ingrediënten tekort voor bepaalde gerechten? Dan kan je die specifieke gerechten ook tijdelijk offline halen.

Graag een partner worden of benieuwd naar de volledige werking van de app?

Vraag een demo aan!

Demo aanvragen
mobiele mockup